Programma Staphorst 2

9 februari 2024 13:00

Het 2e team van Staphorst heeft een paar mooie wedstrijden voor de boeg.

sc-genemuiden-hoofdklasse-saturday-b-knvb-cup-png-favpng-jS4S3PVYmcg8uQHQy3VsXhx5d-4.gif logoVVS-trans.gif
A.s. zaterdag spelen ze een uitwedstrijd in Genemuiden tegen het 2e team van SC Genemuiden, aanvang 14:30 uur.

logoVVS-trans.gif Twedo.gif
Vervolgens mogen ze op woensdag de 14e februari aantreden in de 1/8 finale van de beker tegen het 2e van sv Twedo uit Veenoord, aanvang 20:00 uur.

logoVVS-trans.gif tkb-logo2.png
Dan rest nog de thuiswedstrijd op zaterdag de 17e tegen The Knickerbockers om de 1e periode veilig stellen, aanvang 14:30 uur.

Dus al met al een paar leuke wedstrijden, u bent van harte welkom om de jongens van Berry, Roel, Rudan en Jan aan te komen moedigen.