Stan Haanstra kiest voor maatschappelijke carrière en stopt bij vv Staphorst

13 februari 2024 19:45

Selectienieuws!

Stan heeft, na vijf seizoenen bij vv Staphorst, het moeilijke besluit genomen om te stoppen met voetballen in Staphorst, zodat hij zich nog meer kan focussen op zijn maatschappelijke carrière. Acht maanden geleden is Stan begonnen bij een nieuwe werkgever en op korte termijn verandert zijn standplaats van het werk. Hierdoor kan de Assenaar dit niet meer combineren met het voetballen op 3e divisie niveau en hetgeen wat hier allemaal bij komt kijken.

vv_Staphorst_-_Website_41.pngStan kwam in 2019 over van Achilles 1894 uit Assen en speelde in de jeugd een aantal jaren bij FC Groningen. Bij Staphorst heeft Stan, zeker in zijn eerste jaren, laten zien van enorme waarde te kunnen zijn met zijn weergaloze acties en vele (mooie) doelpunten. Met name het huidige seizoen is voor Stan tot dusver een behoorlijke teleurstelling vanwege de vele gemiste wedstrijden door blessures.

Stan: “Na vijf geweldige jaren bij deze mooie club, heb ik besloten om te stoppen met voetballen bij vv Staphorst. Het was een lastige keuze, maar de juiste keuze op dit moment. Er liggen nieuwe carrièrekansen die ik graag wil benutten. Ik kijk met een enorm trots gevoel terug op de afgelopen jaren. Jaren waarin ik veel warmte en steun heb gevoeld van zowel de club, supporters als sponsoren. Het voetbalseizoen is nóg niet voorbij. Het aankomende halfjaar gaan wij er alles aan doen om vv Staphorst in de 3e divisie te houden. Wij gaan voor een mooie afsluiter; kop d’r veur!”

Wij als TC willen Stan enorm bedanken voor zijn aanwezigheid als voetballer, maar ook zeker als persoon binnen de vv Staphorst. We hopen in de laatste maanden nog veelvuldig van hem te kunnen genieten binnen de lijnen.

De Technische Commissie