Stafnieuws vv Staphorst 1

19 februari 2024 19:30

Update!

Ewald Koster stopt als assistent-trainer

Ewald Koster, die op dit moment bezig is met zijn tweede periode als assistent-trainer, maakt volgend seizoen geen onderdeel meer uit van de technische staf. Eerder maakte Paul Smid, de andere assistent, al bekend aan het einde van dit seizoen te stoppen. De afgelopen maanden heeft de TC vele gesprekken gevoerd aangaande de invulling van de nieuwe technische staf voor het seizoen 24/25, maar helaas hebben wij met Ewald hier geen overeenstemming over kunnen bereiken. Wij willen via deze weg Ewald alvast bedanken en hem veel succes wensen met het restant van dit seizoen. Hopelijk tot ziens!

Ewald_Koster.png

Berry Beuker wordt nieuwe assistent van Richard Karrebelt

De bij vv Staphorst niet onbekende Berry Beuker, schuift volgend seizoen door van trainer van het tweede elftal naar assistent-trainer bij de eerste selectie. Op dit moment is Berry bezig aan zijn vierde seizoen als trainer van het tweede elftal. Hij heeft bij de TC aangegeven nog altijd veel plezier te beleven aan het trainer zijn van het tweede, maar is ook toe aan een volgende stap en nieuwe uitdaging. Eerdere ervaringen bij eerste elftallen deed Berry op bij VV Hoogeveen en VCG. Naast het trainer zijn, volgt Berry dit seizoen ook de cursus UEFA A wat zijn ambities goed weergeeft. De afgelopen jaren vervulde Berry al meerdere functies binnen de club en hiermee laat hij zien veel tijd en energie in de club te willen steken.

Berry zal zich naast de bekende taken binnen het assistenschap ook bezig gaan houden met individuele ontwikkelingsplannen voor een optimalisering van doorstroming van jonge talenten richting de eerste selectie. Hierbij wensen wij hem alvast veel succes in deze nieuwe rol!

Berry_Beuker.png

De Technische Commissie