Selectienieuws - Twan van der Kamp komt naar vv Staphorst

21 februari 2024 19:30

Twan van der Kamp heeft veel ambitie en komt naar vv Staphorst.

vv_Staphorst_-_Website_42.pngDe 18-jarige Twan van der Kamp, afkomstig uit Meppel, heeft aangegeven graag een stap te willen maken naar een hoger niveau en ziet Staphorst als een ideale club om zichzelf verder te ontwikkelen. Twan is een talentvolle verdediger die, na een aantal opleidingsjaren bij PEC Zwolle, op dit moment al basisspeler is bij eerste klasser MVV Alcides.

Wij als TC en ook de technische staf gaan op alle mogelijke manieren proberen om Twan te helpen en ondersteunen in zijn verdere ontwikkeling als voetballer om uiteindelijk basisspeler te worden van ons eerste elftal. Wij wensen Twan alvast veel succes en plezier toe bij deze mooie club.

De Technische Commissie