Publieksactie

2 september 2017 20:15

Zaterdag 9 september is het zo ver! De eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2017-2018 staat gepland tegen Ajax Amateurs. Tevens openen we hiermee onze nieuwe groene grasmat.

Om 14:30 trappen we af. De wedstrijdsponsor van die dag is tevens onze hoofsponsor, Payned Payroling. Op de planning staan een aantal activiteiten. Allereerst natuurlijk de wedstrijd.

Na de wedstrijd is er een Amsterdamse volkszanger geregeld (Dave Miller) die de dag gezellig komt afsluiten. Daarnaast heeft onze hoofdsponsor geregeld dat er tot 17:00 gratis een borrel gedronken kan worden!

Jij komt toch ook? #samensterk