@Hans Fashion tekent sponsorcontract in bijzijn van Bas Nijhuis

27 november 2017 21:45

Onze nieuwe sponsor @Hans Fashion & Lifestyle tekende afgelopen woensdagavond het
sponsorcontract tijdens een door Hans georganiseerde sportieve en interactieve avond voor
leden en sponsoren van vv Staphorst.

Scheidsrechter Bas Nijhuis gaf op deze avond een interessante lezing en deelde met mooie anekdotes en ervaringen zijn bijzondere benadering van het leiden van het voetbalspel.

In Nijhuis’ nieuwe boek ‘Niet zeiken, voetballen’ geeft hij op een nuchtere en humoristische wijze een unieke kijk in de arbitragewereld. Zijn boek is uiteraard te koop, maar kan ook via @Hans Fashion verkregen worden! Bij besteding van minimaal €50,- aan trendy en casual herenkleding ontvang je het boek t.w.v. €19,95,- cadeau (zolang de voorraad strekt en/of tot en met zaterdag 2 december). Een unieke kans om een prachtig sinterklaascadeau te scoren. De bal rolt hiermee ook nog eens de goede kant op, want op vertoon van jouw ledenpas ondersteun je met je aankoop onze voetbalvereniging! NB: Je kunt met meerdere personen gebruik maken van één ledenpas.

Kom langs in de winkel, schrijf je in voor de nieuwsbrief en houd www.hansfashion.nl goed in de gaten voor meer interessante acties. Wij houden je op de hoogte van onze sportieve samenwerking.