Verschillende spelers blijven volgend seizoen bij Staphorst

16 februari 2018 16:00

De technische commissie is verheugd te kunnen melden dat wij overeenstemming hebben bereikt met de volgende spelers voor het seizoen 2018/2019:

Ewald Koster heeft aangegeven volgend seizoen weer het geel blauw van Staphorst te dragen. Daarnaast gaat Ewald volgend seizoen een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van onze jeugdspelers. Hierbij kan gedacht worden aan het ondersteunen van trainers, het individueel trainen van spelers. De exacte invulling zal de komende maanden verder worden uitgewerkt.

Als TC zijn we blij met het feit dat Ewald zijn contract heeft verlengd en met al zijn ervaring en kwaliteiten ook volgend seizoen te bewonderen is op het Noorderslag

Ook Mark Veldmate heeft aangegeven het seizoen 2018/2019 weer de kleuren van de vv Staphorst te dragen. Mark heeft zich de afgelopen periode binnen no time ontwikkeld tot een multifunctionele speler. Momenteel absoluut één van de dragende spelers binnen het team en de selectie. Natuurlijk brengt hij een bak aan ervaring en kwaliteiten mee vanuit het verleden, maar de manier waarop dit elke keer op trainingen en in wedstrijden waarmaakt zijn indrukwekkend. Een op en top sportman en liefhebber, ook binnen de selectie een gezellige gangmaker.

Verder heeft Ruben Kin aangegeven ook volgend seizoen de kleuren van zijn club te verdedigen. Ruben is als jongen van de club een belangrijke speler zowel binnen als buiten het veld. Ruben speelt zijn wedstrijden bij 1 & 2 en weet regelmatig het net te vinden. Het is mooi om te zien dat hij ieder jaar in staat is om weer een stapje te maken en zal er volgend seizoen alles aan doen om een basisplaats te veroveren. Als TC zijn we erg blij dat Ruben zijn contract heeft verlengd, om ook in het seizoen 2018/2019 een belangrijke bijdrage te leveren.

Bas de Vries heeft zijn contract met een jaar verlengd. Bas speelt voornamelijk in het 2e elftal, maar ziet voldoende perspectief om zich te blijven ontwikkelen. Bas heeft zich sinds zijn opkomst prima ontwikkeld en wil volgend jaar weer de nodige stappen maken. De TC is zeer content met deze mededeling en heeft veel vertrouwen in het feit dat Bas de komende jaren een rol van betekenis gaat spelen.

Tenslotte heeft Wibo van Dijk aangegeven ook volgend seizoen het doel van Staphorst te blijven verdedigen. Wibo is afgelopen seizoen voornamelijk actief geweest als reserve keeper bij het 1e en spelend in het 2e elftal, maar heeft noodgedwongen plaatsgenomen onder de lat in het 1e elftal. Wibo keept momenteel zeer verdienstelijk en laat ook gewoon zien dat hij een prima keeper is. Als vereniging kunnen we alleen maar blij zijn dat we meerdere prima keepers hebben en zijn daarom ook erg blij dat Wibo in 2018/2019 actief blijft voor de vv Staphorst.

Naast bovenstaande berichtgeving hebben we in eerder stadium natuurlijk al overeenstemming bereikt met de volgende spelers, waarbij sommigen reeds een doorlopende overeenkomst hadden:

Mark Schra, Reinier Crediet, Martijn Brakke, Remon Kroes, Derrick Timmerman en René Oosterhof

De komende periode zullen we jullie op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen.