Familie zaalvoetbaltoernooi

16 november 2014 15:00

Noteer in je agenda, vrijdag 2 januari!
Na jarenlang het familie zaalvoetbaltoernooi met een bijna gelijke groep voetballers gespeeld te hebben, leek het ons een goed idee om te proberen een grotere en daarmee ook een andere groep mensen mee te laten doen met het toernooi.
Hoogstaand voetbal… Misschien… Gezelligheid, Zeker!

Zo gaan we er vanuit dat we uit Staphorst Vr. 1&2, Staphorst 1 t/m8, Staphorst A1, de veteranen en een aantal geïnteresseerde (oud-) leden een mooie groep spelers bij elkaar krijgen waaruit we verschillende teams kunnen maken voor het toernooi. De teams worden samengesteld uit een mix van spelers, zodat de niveaus van de teams ongeveer gelijk zullen liggen. Er staan een aantal brute prijzen op het spel!

Na afloop vind de prijsuitreiking bij de Dissel plaats onder het genot van een hapje en een drankje!

Opgeven kan via je aanvoerder, heb je die niet? Dan kan dat bij een van ondergetekenden! Graag uiterlijk 24 december.

WAT?? Familie zaalvoetbaltoernooi
VOOR WIE?? Senioren voetbal(sters), veteranen, A-junioren en (oud-)leden in deze leeftijden
WANNEER?? Vrijdag 2 januari 2015, vanaf ca. 14 uur tot 19 uur, waarna prijsuitreiking bij de Dissel (dat is niet verplicht)
WAAR?? Sporthal Staphorst
WAT KOST ‘T?? Niks

Voor vragen kun je ons altijd even aanschieten, of vraag je aanvoerder!
Als er meer informatie is, lezen jullie dit op de site of op facebook.

Groeten,

Ruben Hulleman