Nieuwe trainer dames vv Staphorst.

11 maart 2018 11:15

Als coördinator van het dames- en meisjesvoetbal bij de vv Staphorst ben ik zeer verheugd dat we erin geslaagd zijn Berend van Gelder aan te trekken als nieuwe trainer voor Dames 1.

Met hem als trainer willen we graag hogerop komen en daarvoor hebben we een beleidsplan voor de komende vijf jaar opgesteld. Doelstelling is om met het dames team de komende 5 jaar te gaan groeien, doelstelling is om binnen 5 jaar het 2 e klasse niveau te gaan halen. Gezien de aanwas wat er aan zit te komen is dit een reële doelsteling. Berend is geen onbekende binnen onze vereniging waaraan hij eerder verbonden is geweest. Hij vindt het een uitdaging om opnieuw weer aan de slag te gaan bij de club waaraan hij nog altijd goede herinneringen bewaart. Om een idee te krijgen waar Berend zich de afgelopen jaren als damesvoetbaltrainer mee bezig heeft gehouden, volgt hier een kort overzicht.

2010-2013 vv Staphorst. Seizoen 2011/2012. Periodetitel gepakt. De promotie misgelopen na twee
promotie-degradatie wedstrijden tegen Lycurgus. Winst met 2-1 en verlies met 1-2. Na verlenging en
het nemen van strafschoppen uitgeschakeld.

2013-2015 M.S.C. Seizoen 2013/2014 MSC. Eerste klasse. Periodetitel gepakt. Uitgeschakeld door
Rhoon. Thuis 2-2 en uit 2-0 verlies.

2015-2018 HTC. Eerste klasse. 2015/2016 Kampioen. 2016/2017 Hoofdklasse. Direct weer
gedegradeerd. 2017/2018 Eerste klasse.

Wij wensen de dames en Berend een goede en prettige samenwerking toe en uiteraard veel succes.