Voetbalquiz 9 maart

16 maart 2018 16:15

Vorige week vrijdag is er een voetbalquiz geweest bij de vv Staphorst. In totaal hebben hier 9 teams van 4 personen aan meegedaan. Een goede opkomst voor de eerste keer.

Na tien rondes van tien vragen was daar dan uiteindelijk de winnaar. Dit was het team van Alex Esselbrugge, Tim Dunnink, Arnoud Talen en Yannick Lier. Zij hebben dus ook de vier kaarten gewonnen om een wedstrijd van PEC Zwolle bij te wonen. Ze hebben besloten om naar de wedstrijd PEC Zwolle – Willem II te gaan.

Aan de reacties te horen was het een geslaagde avond, maar waren de vragen aan de moeilijke kant. Maar het is niet een kleine prijs waar om gespeeld werd, dus moest de kwaliteit van de vragen uiteraard wel goed zijn. Het is zeker iets wat terug gaat komen, alleen hopen we dan op iets meer teams. Maar dat moet wel goed komen!