Suppie reikt prijs uit

19 maart 2018 19:30

Afgelopen zaterdag voor de thuiswedstrijd tegen Urk mochten de 3 beste verkopers van de worstenactie hun favoriete voetbal shirt komen ophalen.

Albert den Dolder en Suppie overhandigden de gelukkige winnaars Bjorn Akkerman en Matthijs Strik hun favoriete PSV t-shirt. Alex Zuidberg kon helaas niet aanwezig zijn, hij krijgt zijn shirt van PEC Zwolle later uitgereikt. Alle drie van harte gefeliciteerd!

De top 10 beste verkopers mogen op zaterdag 31 maart 2018 mee naar de wedstrijd PEC Zwolle - Sparta. We hopen op een mooie wedstrijd!