Stameta

3 mei 2018 18:30

Stameta is één van de TOP-sponsoren bij onze mooie voetbalclub en sponsort de vv Staphorst al heel wat jaren waarvoor zeker onze dank.

Benny Miggels, voorzitter van de vv Staphorst, bedankt Anja Bosch, directeur van Stameta BV uit Staphorst.

Stameta B.V. gevestigd te Staphorst is een ambachtelijk metaalbedrijf waar vakmanschap en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Als u de website bezoekt ziet u een mooi filmpje over de ballencontainers. Al meer dan tien jaar is het Staphorster bedrijf de enige echte op het gebied van de ballencontainer. Speciaal voor sportverenigingen is deze ballencontainer ontworpen, maar daarnaast levert het nog diverse sportattributen zoals dug-outs, aluminium doelen en borstels.

Voor meer info zie www.stameta.nl