Vriendinnendag

18 mei 2018 21:00

Woensdag 2 mei vond de vijfde vriendinnendag plaats bij vv Staphorst.

Na een paar jaar stilte zijn er weer wat dames bij elkaar gekomen en kwamen er maar liefst 26 meisjes in de leeftijd van 4-12 kennis maken met onze vereniging.

Na een korte introductie en warming-up werden de meisjes verdeeld in teams: vv Staphorst, Feyenoord, Ajax, Real Madrid en FC Barcelona. Voor de meisjes stond een 5-tal oefeningen klaar waarbij het voetbalspelletje op verschillende manieren zijn intrede deed. Van latje trappen, naar steeds over een grotere afstand pasen, dribbelen met de bal, een circuitje en estafette. Tijdens deze oefeningen werd er veel lol gemaakt en genoten de dames ondertussen van het lekkere weer.

In de pauze stond er een heerlijk glaasje ranja met een versnapering en een groot springkussen voor de meisjes klaar.

Na de pauze begonnen de wedstrijden. Alle teams speelden een keer tegen elkaar en uiteindelijk kwam FC Barcelona als nummer 1 uit de strijd.

Als afsluiting een prijsuitreiking en een klein presentje namens de club en de KNVB!
Wij hopen de meisjes nog een keer te treffen bij de club of op de volgende vriendinnendag.
Het was een groot succes en we hebben een super leuke middag gehad!

FOTO's klik hier