Selectienieuws

7 juni 2018 20:00

Sportvrienden,
Met veel genoegen kunnen we jullie mededelen dat Ferdi ter Avest in het seizoen 2018/2019 terugkeert in het geel/blauw van de vv Staphorst. Ferdi tekent een 1-jarige overeenkomst met een optie voor een 2e jaar.

Ferdi is natuurlijk geen onbekende voor de trouwe volgers en we bewaren allemaal warme herinneringen aan zijn jaren
binnen onze club, als TC zijn we daarom ook erg blij met zijn terugkeer. De afgelopen 2 seizoenen is Ferdi actief geweest binnen SVZW en heeft het jaar afgesloten met een kampioenschap, waardoor SVZW volgend weer de degens gaat kruisen met Staphorst. Ferdi ter Avest, bekend om zijn snelheid en scorend vermogen, heeft aangegeven graag terug te willen keren naar de club waar hij de nodige successen mee heeft weten te boeken.
In de 3 seizoenen bij Staphorst heeft Ferdi in zowel competitie als bekerwedstrijden maar liefst 48 keer weten te scoren en de afgelopen 2 jaar bij SVZW ook weer 25 keer. We kijken daarom ook uit naar het nieuwe seizoen en hopen dat Ferdi met zijn snelheid en doelgerichtheid weer een grote bijdrage zal leveren.
We kennen Ferdi daarnaast als uiterst sympathiek en iemand die op geheel eigen wijze voetbal weet te relativeren, maar ook bovenal het uiterste van zichzelf en zijn teamgenoten vraagt. De 30- jarige Ferdi ter Avest woont in Ommen met zijn vriendin Nadieh Dijk ( niet onbelangrijk, groot Staphorst fan ) en is werkzaam als Supply chain manager binnen Offerman te Almelo.

Ferdi ter Avest zegt zelf het volgende over zijn terugkeer:

“Ik kijk er naar uit om weer bij vv Staphorst te spelen, omdat het een club is die al jaren in de top van de
hoofdklasse meedraait. Tijdens mijn 3 eerdere seizoenen bij Staphorst heb ik erg mooie en succesvolle
momenten beleefd, waar ik nu graag een vervolg aan wil geven. Het is een club die leeft, met een fantastische
achterban en een fijne sfeer. Voor nu alvast; Kop d’r veur en tot volgend seizoen”.

Namens de TC feliciteren we Ferdi met zijn terugkeer en wensen hem voor nu een fijne vakantie en alvast heel
veel succes in het komende seizoen.