Open dag vv Staphorst

23 augustus 2018 16:30

Zaterdag 25 augustus hoopt de vv Staphorst haar open dag te houden.
Zo is er vanaf 10.00 uur een gevarieerd programma in elkaar gezet om het een ieder naar de zin te maken.

Het volledige programma ziet er als volgt uit:

10.00 - 17.00 Springkussen en glijbaan voor de kinderen, welke door AVM Meppel zal worden geplaatst supportersplein

Mix – toernooi A, B, C en D – teams               veld 2, 3 en 5

10.30 – 11.45 Jeugd - clinic E en F – teams                         veld 2
11.45 – 12.00 Handtekening sessie selectie / E en F jeugd     veld 2
12.15 – 14.15 Mix – toernooi lagere senioren + dames          veld 2, 3 en 5     gaat niet door !!!!
12.00 – 12.30 Patat en drinken E en F – teams                     terras noord
12.30 – 13.00 Patat en drinken A, B, C, D en mix – teams      terras noord

12.00 – 12.15 presentatie 1e selectie                                  veld 2
12.15 – 13.15 Lunch voor selectiespelers,leden club van 50, de bus passe - partout houders en sponsoren van vv Staphorst
Warming – up 1e selectie                              veld 6
Voorstellen nieuwe spelers 1e selectie             veld 2
Staphorst – Balk                                           veld 2

Andere activiteiten op de open dag

10.00 tot 17.00 Diverse shows waarbij o.a. oude fietsen, auto’s en racemotoren te zien zullen zijn. Deze worden gehouden op de parkeerplaats van de vv Staphorst,

Oude fietsen show:

Jan van Leussen, verzamelaar oude fietsen uit Nieuwleusen komt met een twaalftal oude fietsen waaronder, een fiets uit 1870 met een wiel van 134 in het doorsnede, een 2 persoonsfiets uit 1893 waarbij de fietsers tegenover elkaar zitten,een union strano is een speciale editie uit de jaren 60/70 met een klein voorwiel en groot achterwiel, een Hirondelle uit 1890 met een C frame, een Otto Dicicle uit 1898 met speciale besturing.

Jan zal met zijn broer ook met deze fietsen demonstratie gaan rijden.

De race auto's:

Henk Kuiper auto's zal zijn race-auto's showen met nog enkele exclusieve exemplaren. Rody Kuiper is de autocoureur die met deze auto, s racet in de PTC/Citybug Cup.

De Race Motoren:

Oosterveen racing team , www.oosterveenracing.nl presenteert zich met de race motoren van hun rijders Manuel Wienen en Kirsi Kainulainen uit Finland.

Troost Racing,www.TTracing.nl, showt de racemotor  van hun rijder Eduard Troost, voormalig jeugdspeler van de vv Staphorst en nu rijdend op een stoere 600 cc Machine.

Nieman Racing, www.niemanracing.nl , is met de racemotor aanwezig van hun team met als rijder Frank Nieman. Frank is vanaf zijn 8e levensjaar actief in de wegrace. Het begon op een minibike, inmiddels rijd hij op een 600 cc supermotor. Door de jaren heen heeft hij veel mooie resultaten geboekt en doet hij er alles aan om het maximale uit zichzelf te halen.

Onder voorbehoud zal Mandy Vogelzang, http://www.mandyvogelzang.nl ook aanwezig zijn. Dit Staphorster super talent rijd regelmatig op niveau mee op zowel het NK als het EK. Het is zeker de moeite waard om haar aan het werk te zien!

Hoofdsponsor Payned Payrolling

Tevens presenteert onze gewaardeerde hoofdsponsor Payned Payrolling zich tijdens de open dag. Zij zullen hun prachtige beursvrachtauto uitstallen en ook hier kunt u een kijkje en een praatje maken.

Kortom er is voor een ieder wat wils.
De organisatie hoopt naast mooi weer, op een flinke opkomst.
Iedereen die vv Staphorst een warm hart toedraagt, lid of geen lid, wordt dan ook van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn op Sportpark Het Noorderslag.