Start Rouveen-Staphorst Combinatie JO-19.

19 september 2018 23:30

Zaterdag a.s speelt ons combiteam op Rouveen om 12.00 uur zijn eerste competitiewedstrijd tegen Noordscheschut.

De voorbereidingen zijn goed verlopen ondanks dat we niet door zijn in de beker.

Trainer Sander de Boer is optimistisch en ziet een goede samenwerking tussen de beide clubs. Aan de jongens zal het niet liggen. Om dit jaar tot een succes te maken is er gestreefd naar evenwicht. Getraind wordt er op maandag op Rouveen, woensdag op Staphorst. De thuiswedstrijden worden verdeeld tussen Staphorst en Rouveen. Op de websites zal duidelijk worden vermeld waar wordt gespeeld.

De communicatie verloopt via de websites van Staphorst en Rouveen en zal zoveel mogelijk op elkaar worden afgestemd. Wedstrijdverslagen zullen volgen.

De begeleiding bestaat uit Wilfred Klooster (0623523916) en Johan Huisman (0655752436). Mocht iemand vragen hebben dan vormen deze leiders het aanspreekpunt. Jan Albert Tietsma vervangt bij afwezigheid Johan Huisman.

Wij roepen ouders en supporters op dit team gezamenlijk te steunen.

Op 6 oktober wordt een persmoment met fotoshoot gehouden.

Tenslotte zal dit seizoen op diverse momenten een evaluatie plaatsvinden.