Uitnodiging ouderavond

22 oktober 2018 22:00

Uitnodiging ouderavond voor de nieuwe leden van JO12 t/m JO8, MO13, MO15 en Minidivisie.

Ouder(s) en verzorger(s),

Woensdag 31 oktober a.s. om 20.00 uur organiseert de v.v. Staphorst een bijeenkomst voor
alle ouders/verzorgers van de nieuwe leden van de diverse jeugdteams en de minidivisie.
Onze doelstelling van deze avond is dat elke ouder nog meer betrokken raakt bij het
jeugdvoetbal van uw zoon of dochter.
Uiteraard zal de rol van de voetbalvereniging-ouders ook aan de orde komen en we hopen
op een interactieve bijeenkomst. De koffie/thee staat klaar vanaf 19:45 uur in de kantine.

Eindtijd uiterlijk 21.00 uur

Namens de jeugd v.v. Staphorst