Worstenactie Supportersclub vv Staphorst 2014/2015

16 november 2014 12:00

Hallo leden van de vv Staphorst,

De worstenactie komt er weer aan! (LET OP 22 november inleveren)

Alle leden van de vv Staphorst krijgen van ons een formulier om mee te doen aan de verkoop van rookworsten, droge worsten en verse worsten.
Daarnaast verkopen we liters snert, rollades per kilo, gehaktballen per 4 of een kilo jong belegen kaas.

Keurslager Bergerslag levert de verse worst, snert en rollade.

Uw Slager Buitenhuis levert de rookworst, droge worst en gehaktballen.

RS Kaas- en Worstspecialiteiten levert de jong belegen kaas.

Wij hopen natuurlijk dat er zoveel mogelijk wordt verkocht en daarom vragen wij alle leden om hun (actieve) medewerking.
Dus loop de komende tijd eens bij je buren, familie, vrienden of kennissen binnen.
Laat de lijst eens rond gaan op een verjaardagsfeest of op je werk bij je collega’s.
Plan met medevoetballers uit je buurt eens een rondgang door je straat of wijk.
Kortom, wees creatief.
We verwachten van iedereen een formulier terug.
Mocht er nu helemaal niemand iets van je willen kopen, denk dan even aan het gezin zelf.
Eén pakketje per persoon moet toch lukken?
De verse worst, droge worst en rookworst kosten per drie € 6,50, een liter snert is € 3,75, de rollade is € 8,00, de gehaktballen kosten € 5,50 en een kilo jong belegen kaas € 7,95.
De lijsten dienen uiterlijk 22 november 2014 bij je leider te worden ingeleverd.
De bestelling kan op 10 januari 2015 tussen 9.00 uur en 11.00 uur worden opgehaald in de kantine, tezamen met de intekenlijst.
De verkoper kan gelijk bij het ophalen betalen.
Lukt dit niet dan staat er op 17 januari 2015 tussen 9.00 uur en 11.00 uur iemand in de kantine om de betaling in ontvangst te nemen.
Aan de drie best verkopende leden van de vereniging wordt een origineel wedstrijd shirt van zijn/haar favoriete club ter beschikking gesteld.
Daarnaast is er voor de tien toppers ook nog een leuke verrassing!
Dus leden - jong en oud - zet uw beste beentje voor en maak er samen met ons een leuke actie van!
De supportersclub