Uitreikingen tijdens de ALV.

5 november 2018 23:15

Tijdens de Algemene ledenvergadering van maandag 5 november 2018 hebben de leden unaniem ingestemd met het voorstel van het algemeen bestuur om Hans Gebben te benoemen tot erelid van de vv Staphorst.

In een korte toespraak belichtte voorzitter Benny Miggels de vele verdiensten van Hans.

Lid van de vv Staphorst vanaf de oprichting 30 november 1959, lange tijd als verdediger, de aanvallers van de tegenpartij het doelpunten maken heel moeilijk gemaakt. Hans heeft van 1972 – 1982 in het bestuur gezeten van de vv Staphorst eerst als secretaris en later als penningmeester. Tijdens de bouw van onze nieuwe accommodatie had Hans zitting in de bouwcommissie. De afgelopen 16 jaar is Hans voorzitter geweest van S&B wat ook is ontstaan bij de vv Staphorst.

Hans Gebben werd benoemd tot ERE-lid van de vv Staphorst.

Uitreiking van de Reest-bokaal van het seizoen 2017-2018 aan Elsbeth Knol .

Jubilarissen van 25, 40 en 50 jaar lid van de vv Staphorst.

Aftredend bestuurslid voetbalzaken Jan Koops werd bedankt voor zijn bewezen diensten van de afgelopen jaren.