Mooie ochtend minidivisie.

18 november 2018 20:00

Afgelopen zaterdag, 17 november, hebben we er met de minidivisie een leuke ochtend van gemaakt.
Als verrassing voor de kids zijn we met een grote bus naar Meppel afgereisd.
Hier spelen we elke week onze wedstrijden.

Toen de grote bus het sportpark op kwam draaien, en wij de kids vertelden dat we met deze bus naar Meppel zouden gaan, stonden ze allemaal te stuiteren.
Deze bus werd beschikbaar gesteld door Reesttours met als chauffeur Gerrit Mijnheer.
Als extra verrassing ging SUPPIE deze ochtend ook mee en dat maakte het feest helemaal compleet.

De kinderen lieten SUPPIE geen moment met rust, wat heel leuk was om te zien.
SUPPIE zelf heeft de middag wel nodig gehad om weer bij te komen denken wij .

Voor vertrek deed voorzitter Bennie Miggels even een woordje in de bus om de kinderen succes en plezier toe te wensen.

We zijn nu een kleine drie maanden onderweg met de minidivisie en het aantal kinderen staat al weer op 19 spelende kinderen.
Dit is natuurlijk super en heel positief.
Om even een keer wat leuks voor de kids te willen organiseren hebben we de bus en SUPPIE geregeld.
Omdat de kinderen dit zo leuk vonden, waren we al bang dat we geen resultaat meer zouden behalen in de wedstrijden.
Het tegenovergestelde was echter waar.
De warming up werd gedaan onder begeleiding van SUPPIE en naast onze Staphorster kids sloten ook de kinderen van andere clubs aan.
SUPPIE trok dus veel bekijks.
De wedstrijden werden ook door SUPPIE bekeken en door zijn aanmoedigingen gingen de kids (nog) harder rennen.
We hebben deze dag maar liefst 8 punten weten te pakken.

Gezien de ranglijst, waarin we in de onderste regio bivakkeren, zou je al witte zakdoekjes en gezaag aan de poten van de stoel van de (assistent)trainers verwachten.
Gelukkig gebeurd dit nog niet en kijken we met zijn allen naar het plezier en de stapjes welke we wekelijks maken.
Super om te zien hoe de kinderen al weten over te spelen en ondanks de resultaten altijd met plezier naar trainen en de wedstrijden komen.

Tot slot willen we Reesttours bedanken voor het beschikbaar stellen van de bus en onze contactpersoon Gerrit MIjnheer voor het regelen en het chauffeuren.
En uiteraard SUPPIE bedankt voor het mede verzorgen van deze ochtend. Super voor elkaar zo!

We zijn dus goed bezig als club, (jeugd)bestuur, begeleiding en kids in de minidivisie.
De jeugd heeft de toekomst!!!!

Rest van de foto's zie het fotoalbum >>> klik hier <<<