"BEST WISHES"

15 december 2018 20:00

Hoeveel "twiijfels" zijn er niet geweest, toen voorafgaande aan het seizoen 2018-2019 bekend werd dat er een samenwerking werd overeengekomen om een combinatie-elftal op te zetten voor de JO19's van beide verenigingen ?

Met name "twijfels" bij de oudere garde van beide verenigingen. Een combinatie van "Groen/Wit" en "Geel/Blauw" werd als bijna onmogelijk beschouwd.

Toch heeft het besluit van beide verenigingen ertoe geleid dat we op dit moment moeten vaststellen dat dit een juiste beslissing is geweest.  De betere jeugdspelers zijn hierdoor in staat om zich in de Hoofdklasse te bewijzen om een goede speler te  zijn.

Misschien wel zo goed dat een "Rouvener" in de toekomst voor het eerste van de vv Staphorst uit mag komen, maar dat ook een "Staphorster" (die niet genoeg is voor de eerste selectie van vv Staphorst) wellicht in het eerste team van de SC Rouveen een plekje kan veroveren.

Dus in deze optiek een "WIN-WIN"-situatie.

In ieder geval heeft de samenwerking ertoe geleid, dat het volledige team (spelers en begeleiding) een ieder "Prettige Kerstdagen en een Voorspoedig 2019" wenst.

Deze positieve ontwikkeling biedt ook zeker mogelijkheden tot verdere samenwerking tussen beide verenigingen in de nabije toekomst.