Vriend Sport en Fashion & iNEED!T

19 december 2018 23:15

VRIEND SPORT EN FASHION EN I NEED IT EEN SPORTIEVE EN SUCCESVOLLE COMBINATIE!

iNEED!T is hét ontwerpbureau van Meppel. Aan de Kleine Oever 14 werkt een, creatief team aan het ontwerp en de vormgeving van onder andere brochures/presentatiegidsen, menukaarten, huisstijlen, signing en textieldruk. Ook verzorgen zij het drukken en printen van diverse eindproducten. Omdat iNEED!T alles onder één dak heeft kunnen zij snel leveren. Soms zelfs dezelfde dag! Op het gebied van teamkleding heeft iNEED!T een nauwe samenwerking met Vriend Sport en Fashion.

Vriend Sport en Fashion, gevestigd aan de Hoofdstraat 14 in Meppel, heeft naast een breed assortiment trendy merkkleding ook een groot sportassortiment in allerlei takken van sport, waarin voetbal het grootste is. Vriend Sport en Fashion kan op dit moment trots melden dat zij de huidige kledingleverancier zijn van vv Staphorst. Dit gebeurt, in overleg met de kledingcommissie, voor de gehele club. Daarnaast is er voor de leden van vv Staphorst een nieuwe webshop gebouwd op de website van de sportclub, waar zij terecht kunnen voor diverse teamsportkleding.
Vriend Sport en Fashion levert de sportkleding en iNEED!T voorziet alle textiel van de nodige bedrukking. Dankzij de nauwe samenwerking van de ondernemers uit Meppel worden alle leden van vv Staphorst voorzien van strakke en kwalitatief goede kleding.