Dirk Muis komt naar v.v. Staphorst.

31 januari 2019 20:00

We zijn blij jullie te kunnen mededelen dat we overeenstemming hebben bereikt met Dirk
Muis om de komende 2 seizoenen uit te komen voor v.v. Staphorst.

Bron foto's  Helmich Lubberts.

Dirk Muis is 28 jaar, hij woont in Hardenberg en heeft een relatie met Thessa. Dirk is in het dagelijks leven werkzaam als docent bedrijfseconomie en algemene economie in het voortgezet onderwijs.
Dirk Muis is een centrale verdediger en voor velen geen onbekende. Zijn carrière is gestart bij HHC Hardenberg, waar hij vanuit de jeugdopleiding heeft kunnen debuteren en 4 jaar het Oranje/Zwart met trots heeft gedragen. Vervolgens heeft hij 5 jaar de kleuren van Berkum verdedigd. De afgelopen 3 seizoenen zijn we Dirk tegengekomen in het Groen/Wit van Genemuiden. Dirk is een fysiek uitermate fitte en sterke mandekker, die sterk is in de lucht, beschikt over een prima inspeelpass en met zijn coaching anderen beter laat functioneren.
We denken met de komst van de sympathieke en gedreven Dirk Muis een welkome versterking te hebben gehaald voor ons centrum de komende jaren. We zijn ervan overtuigd dat we met Dirk Muis een speler hebben aangetrokken, die qua karakter en persoonlijkheid meer dan prima binnen onze mooie club past. Daarnaast zijn de voetbalkwaliteiten van Dirk Muis onomstreden en gaan we hier met elkaar nog veel plezier aan beleven.

“Met verschillende clubs heb ik veelvuldig tegen v.v. Staphorst mogen spelen. Een vereniging die in mijn beleving gekenmerkt wordt door een hoge verbondenheid tussen elkaar en de aanwezigheid van een trouwe/fanatieke supportersschare. Daarnaast speelt de club vrijwel altijd om de bovenste plaatsen en gaat dit gepaard met onophoudelijke strijd binnen de lijnen. Uiteindelijk sprak uit de gesprekken met de TC veel vertrouwen, in mij als persoon en als speler. Dit alles heeft mij doen besluiten om voor v.v. Staphorst te kiezen en ik kijk er naar uit om daar onderdeel van te mogen zijn!”

We heten Dirk Muis van harte welkom binnen onze mooie club en wensen hem voor nu en de komende maanden nog veel succes bij SC Genemuiden.

Sportieve groet,

TC VV Staphorst