Nieuws over diverse spelers

7 februari 2019 20:00

Beste Sportvrienden, we zijn blij jullie te kunnen mededelen dat we met de volgende spelers overeenstemming hebben bereikt om in het seizoen 2019/2020 uit komen voor v.v. Staphorst.

Marlon Luchtenberg
Marlon Luchtenberg zal ook volgend seizoen in het geel/blauw te bewonderen zijn. De razendsnelle flankspeler zit goed op zijn plek en heeft voor zichzelf het gevoel dat er nog genoeg rek en ruimte zit om zichzelf en het team te verbeteren. Momenteel is Marlon herstellende van een blessure, maar hij is op de weg terug. Marlon heeft een sterke 1e seizoenshelft achter de rug met een korte onderbreking vanwege een blessure. Hij heeft een ieder kunnen overtuigen door zijn sterke aanvallende spel en heeft zichzelf opnieuw uitgevonden door een aantal zeer sterke optredens op de back positie. Als TC zijn we blij om in het seizoen 2019/2020 ook te beschikken over deze sympathieke en multifunctionele speler. We feliciteren Marlon met zijn verlenging en wensen hem voor de komende maanden nog veel succes.

Jorn Kremer
Jorn Kremer is ook volgend seizoen te bewonderen op de velden van de v.v. Staphorst. Jorn heeft vorig jaar een 2-jarige overeenkomst getekend en de samenwerking bevalt uitermate goed. De doelstelling van Jorn is geweest om zich binnen de v.v. Staphorst te ontwikkelen als voetballer en uiteindelijk de stap naar de basis van het 1e elftal te maken. Hij speelt dit seizoen zijn wedstrijden in zowel het 1e als 2e elftal en we zien met elkaar een mooie stijgende lijn in prestaties en ontwikkeling. We wensen Jorn de komende maanden nog veel succes en feliciteren hem met dit nieuws

René Oosterhof
Tenslotte heeft René Oosterhof ook zijn dienstverband binnen de v.v. Staphorst met een jaar verlengd. Blij en verheugd zijn we met het feit dat René weer fit is en zijn plek onder de lat weer heeft heroverd. Bijna een jaar langs de zijlijn staan met een blessure gaat je niet in de koude kleren zitten. Het tekent René dat hij in deze periode alles op alles heeft gezet om weer fit te worden en daardoor zelfs iets voor heeft gelopen op zijn schema. De laatste loodjes wegen het zwaarst zegt men weleens en dat is in deze ook het geval geweest. Fysiek en mentaal weer klaar voor de strijd, maar het ontbreken van ritme zorgt dan voor twijfels en wat irritatie, gelukkig hebben we (trainers, spelers en TC) elkaar daar goed in gesteund en zien we nu weer een René die klaar is om de komende maanden het verschil te maken. We feliciteren René met zijn verlenging en wensen hem de komende maanden nog veel succes en vooral veel spelplezier toe.

Daan Zwinselman
Volgend seizoen komt Daan Zwinselman de selectie versterken als doelman. Daan komt uit Lemelerveld en keept bij SC Dedemsvaart. Daan is niet volledig onbekend, want hij heeft in de voorbereiding al meegedraaid met de keepers en op dat moment trainer Frans en collega keepers kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. Daan is een jonge doelman die zich nu vooral moet richten op zijn ontwikkeling en het opdoen van ervaring op een ander niveau. Hij heeft de kwaliteiten om zich de komende jaren te ontwikkelen tot een betrouwbare, solide en meevoetballende doelman. We heten Daan van harte welkom binnen onze vereniging en wensen hem voor straks veel succes.

Naast nieuwkomer en verlengingen gaan ook 2 spelers de v.v. Staphorst verlaten.

Thijs Gerlofs
Thijs Gerlofs heeft aangegeven op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. De reistijd (Boven Groningen) en het ontbreken aan perspectief hebben hem deze beslissing doen maken. We vinden het jammer dat Thijs Gerlofs dit besluit heeft genomen, maar begrijpen heel goed dat je als voetballer een bepaalde zekerheid, vertrouwen en uiteindelijk spelplezier zoekt. De sympathieke Thijs heeft afgelopen seizoen een aantal sterke optredens laten zien, met als hoogtepunt zijn optreden als centrale verdediger tegen PEC Zwolle. We wensen Thijs veel succes bij het vinden van een nieuwe club en hopen dat hij de komende maanden zijn talenten nog vaak mag etaleren in het mooie geel/blauw.

Tom Holleboom
Ook Tom heeft aangegeven op zoekt te gaan naar een nieuwe club. Eigenlijk is dit nieuws heel logisch, maar daarnaast heel jammer en soms niet goed uit te leggen. Tom is afgelopen seizoen overgekomen van Olde Veste en zich vanaf dat moment meer dan goed staande gehouden onder de lat. Tom is belangrijk geweest voor het team en hij heeft zoals ze dat zo mooi zeggen…………..punten gepakt. Tom is afgelopen seizoen met een heel eerlijk en transparant verhaal ons 1e elftal komen versterken. De situatie rond René Oosterhof was bekend en dit zou uiteindelijk ook uitmonden in een concurrentiestrijd tussen deze 2 keepers. Beide heren willen onbetwist nr1. zijn en dit siert deze sportmannen, maar er kan er maar één onder de lat staan. De beslissing om René als 1e doelman aan te wijzen heeft Tom dan ook doen besluiten om volgend seizoen elders zijn kwaliteiten te gaan etaleren. We wensen Tom veel succes bij het vinden van een nieuwe uitdaging!

De TC is druk doende met gesprekken m.b.t. de selectie en we zullen jullie binnen afzienbare weer een update geven