Sander de Boer verlaat de combi S.C. Rouveen / V.V. Staphorst JO-19 na dit seizoen.

14 februari 2019 23:00

De combi S.C. Rouveen/ V.V. Staphorst JO19-1 moet op zoek naar een nieuwe trainer/coach voor het komende seizoen. Sander heeft beide clubs laten weten dat hij komende zomer na twee jaar toe is aan een nieuwe uitdaging.

Vanaf het seizoen 2018 – 2019 zijn beide verenigingen een samenwerking aangegaan waarbij de JO19-1 uit spelers bestaat van SC Rouveen en vv Staphorst. Het team voetbalt in de hoofklasse Noord. Op dit moment staat het combi-team op een 8e plaats met zicht op een hogere klassering.

Sander heeft samen met de leiders een zeer belangrijke aandeel gehad in het succes van de Combi, want een succes is het zeker. Wij wensen Sander veel succes in zijn verdere trainingsloopbaan bij S.V. Nieuwleusen JO-17.

Op dit moment zijn de beide verenigingen (SCR/VVS) zich aan het oriënteren op de aanstelling van een nieuwe trainer. Er wordt zowel intern als extern naar de mogelijkheden van een nieuwe trainer gekeken.

Belangstellenden kunnen voor vragen en meer informatie contact opnemen met Klaas Smit 06-15560179 (SC Rouveen) of Niklas Hof 06-14637869 (vv Staphorst)

U kunt de uitgebreide vacature ook bekijken op de voetbalwebsite www.tweenul.nl