Nieuws 2e elftal.

1 maart 2019 17:30

Namens de TC zijn we blij jullie te kunnen mededelen dat Albert Strijker zijn contract als trainer van het 2e elftal met een jaar heeft verlengd. Albert is reeds sinds 2012 trainer van het 2e elftal en plakt daar nu dus nog een jaar aan vast.

Alberrt Strijker
Als voetbalvereniging Staphorst zijn we natuurlijk erg content met het feit dat Albert zich nog een jaar aan het 2e elftal verbind. Temeer omdat Albert in deze periode altijd succesvol is gebleken. Een kampioenschap, meerdere periodetitels, een bekerwinst en een elftal vol jonge frisse talententen zijn door zijn toedoen tot stand gekomen. Dit jaar verloopt
wederom voortreffelijk en staat het 2e elftal in de top van de hoofdklasse. Kortom, wie weet zorgt Albert dit jaar met zijn elftal voor een unicum door tweemaal op rij het kampioenschap te vieren in de hoofdklasse.
De sympathieke Albert ziet nog meer dan voldoende potentie en mogelijkheden tot ontwikkeling binnen de groep en kijkt dan ook met een tevreden gevoel richting de toekomst. Als v.v. Staphorst zijn we natuurlijk blij en tevreden dat we volgend seizoen weer over zijn kwaliteiten en toegevoegde waarde kunnen beschikken. De TC feliciteert Albert met zijn verlenging en wenst hem de komende spannende maanden nog veel succes met de strijd om het kampioenschap.

Naast de verlenging van Albert Strijker hebben ook Roel Koobs en Jan Huls aangegeven nog een jaar door te gaan.
Een 2e elftal zonder Roel Koobs is natuurlijk ook niet voor te stellen en hij gaat volgend seizoen zijn 25e seizoen in als leider van het 2e elftal. Roel Koobs kent zijn pappenheimers en is belangrijk in het faciliteren en regelen van allerlei zaken, zodat trainers en spelers optimaal kunnen presteren.
Ook Jan Huls gaat nog een jaar door als verzorger van het 2e elftal, de altijd goedlachse Jan Huls is al veel seizoenen belangrijk voor de sfeer en daarnaast weet hij altijd weer spelers met pijntjes wedstrijd-klaar te maken. Bij deze willen we Roel en Jan feliciteren en bedanken voor het feit dat ze volgend seizoen ook weer betrokken zijn bij het 2e elftal.

Roel Koobs                         Jan Huls

Sportieve groet,