Verzorging voor alle leden.

3 maart 2019 21:30

Voor alle leden is er vanaf donderdag 7 maart, op de donderdag in de even weken, een inloopspreekuur door fysiotherapeut Rosan Brand (fysiotherapeut ter Harmsel).

Deze zal plaatsvinden van 17.30 uur tot 18.30 uur in de verzorgingsruimte en is geheel vrijblijvend. De speler wordt gezien door de fysiotherapeut en krijgt van haar een advies, er vindt geen behandeling plaats. Indien een speler door de fysiotherapeut gezien wil worden dan dient hij/zij dit te melden bij een van de verzorgers (Eibert, Jan of Hilga), zodat Rosan weet hoeveel spelers er komen.
Indien een behandeling bij de fysiotherapeut wordt voorgesteld, dan worden de kosten van deze behandeling via uw zorgverzekering geregeld.
Daarnaast is het voor alle spelers mogelijk om op maandagochtend naar het inloop/blessure spreekuur van fysiotherapie ter Harmsel te gaan. Deze is elke maandagochtend van 8.00 uur tot 9.00 uur bij de fysiotherapiepraktijk in het Medisch Centrum (J.C. van Andelweg 2).
Hiervoor hoeft geen afspraak te worden gemaakt.
Wij hopen hiermee de blessures te verminderen en het speelgenot te verhogen.

Namens de verzorgers vv Staphorst.

Eibert, Jan en Hilga