David Bottenheft nieuwe trainer VR2.

10 maart 2019 19:15

David Bottenheft heeft getekend als trainer van vrouwen 2 in seizoen 2019/2020.

David was tot op heden trainer van MSC/Amslod Vr1 , toen MSC weer een vrouwenteam had opgericht na jaren geen vrouwenafdeling meer te hebben. Bij MSC was sprake van een goede start en David heeft ervaring met zowel ervaren als minder ervaren speelsters. David was op zoek naar een nieuwe uitdaging en heeft deze gevonden bij Staphorst. Het aantrekken van een nieuwe, ervaren trainer bij Staphorst past binnen het beleid dat er aan het begin van dit seizoen is opgesteld. Op dit moment trainen vrouwen 1 en 2 nog gezamenlijk, maar vanaf volgend seizoen zullen de teams toch apart van elkaar trainen zonder daarin de verbinding tussen deze twee teams en het 7-tegen-7 team uit het oog te verliezen.  David is de afgelopen tijd komen kijken bij wedstrijden en trainingen van de dames en zal de komende periode zich richten op kennismaking met de leden en staf.

De dames en de staf hopen een goede samenwerking!