Selectienieuws

14 maart 2019 21:00

Met veel genoegen kunnen we als TC melden dat we overeenstemming hebben bereikt met Mike Reuvers om in het seizoen 2019/2020 wederom het geel/blauw van Staphorst te dragen.

De sympathieke Mike Reuvers maakt de afgelopen jaren een prima ontwikkeling door en dit is dan ook niet onopgemerkt gebleven. Meerdere clubs hebben belangstelling getoond, maar Mike heeft uiteindelijk besloten om zijn stijgende lijn bij Staphorst voort te willen zetten om vanuit hier uiteindelijk de stap omhoog te maken.

Na meerdere gesprekken met diverse mensen weet Mike dat het voor nu de beste keuze is en hij zich zal moeten ontwikkelen tot een constante speler, welke wekelijks in staat is om het verschil te maken. De 3e divisie lonkt en dit is voor Mike Reuvers een nieuw podium om zich te laten zien en zich verder te ontwikkelen. Uiteraard zijn we als TC erg blij met zijn contractverlenging, daarnaast gaat Mike samen met een aantal anderen een belangrijke rol spelen in verschillende techniek trainingen voor onze jeugd. Wij willen Mike feliciteren met zijn nieuwe overeenkomst en wensen hem de komende maanden nog veel succes en goals toe.

“Ik ben nog jong, maar wel zeer ambitieus. Ik wil het maximale uit mijn carrière als speler halen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Staphorst een fantastische club en ben hier ook nog lang niet uitgeleerd, maar ik wil uiteindelijk wel zo hoog mogelijk spelen. Ik vind het dan ook fantastisch dat we meedoen om promotie naar de 3e divisie en zie met veel vertrouwen het volgende seizoen tegemoet. Ik weet van mezelf dat ik nog de nodige stappen kan maken in mijn ontwikkeling en hoop dit bij VV Staphorst te realiseren”.

We zijn blij met het feit dat Mike Reuvers ook volgend seizoen te bewonderen is op het Noorderslag. We feliciteren Mike met zijn verlenging en wensen hem de komende periode nog veel succes.

Tegen de verlenging van Mike Reuvers staat het vertrek van Pim de Jonge.

Helaas gaat Pim de Jonge Staphorst, na afloop van dit seizoen, verlaten. Veel te snel natuurlijk en erg jammer, maar wanneer je het avontuur wil opzoeken in Australië dan valt dit natuurlijk moeilijk te combineren met het voetballen bij de VV Staphorst.

Het is altijd een droom geweest van Pim de Jonge en zijn vriendin om een tijd in het buitenland te verblijven en deze zomer vertrekken ze dan ook naar Australië om er te reizen en er hoogstwaarschijnlijk te gaan wonen en werken. Vanaf januari hoopt hij daar bovendien ook te kunnen voetballen. Pim de Jonge kijkt terug op een goed seizoen en een fijne tijd bij de club. Maar voor het zover is, strijdt hij natuurlijk nog volop mee voor de titel. Wij wensen Pim en zijn vriendin straks een onvergetelijk avontuur en hopen dat hij deze reis gaat aanvangen met een afscheid bij Staphorst als promovendus naar de 3e divisie.

Er volgt snel weer een nieuwe update

Sportieve groet, TC VV Staphorst