Staphorst in beweging.

15 maart 2019 17:30

Bewegen en sport staan volop in de aandacht en deze sector is continue in ontwikkeling. Om de positie van bewegen en sport in de gemeente te verstevigen is een visie op bewegen en sport wenselijk. Hiervoor wordt een interactief proces in gang gezet.

We nodigen u van harte uit om op donderdag 28 maart aanwezig te zijn bij de eerste bijeenkomst ‘Staphorst in Beweging’.

In deze bijeenkomst willen we graag met u als inwoner, organisatie, vereniging (georganiseerd en ongeorganiseerd) de wensen, behoeften, kansen en ontwikkelingen in kaart brengen. Vanaf 19.00 uur bent u welkom in het gemeentehuis, we sluiten de avond rond 22.00 uur af. Opgeven voor de bijeenkomst kan tot 21 maart door een e-mail te sturen naar Anja Tuin (beleidsmedewerker sport) via [email protected]. Onder vermelding van uw naam en eventueel de vereniging of organisatie waar u bij aangesloten bent.