Xavér Slot komt naar Staphorst.

9 april 2019 20:00

Namens de TC van de v.v. Staphorst zijn we blij jullie te kunnen mededelen dat we voor volgend
seizoen overeenstemming hebben bereikt met Xavér Slot om bij Staphorst te komen voetballen.

Xavér Slot is 20 jaar oud en is geboren en getogen in Hardenberg en komt over van HHC Hardenberg.
Momenteel volgt hij de opleiding Retailmanagement aan het Deltion college te Zwolle. Xavér Slot heeft alle jeugdelftallen van HHC doorlopen en reeds zijn debuut binnen HHC1 gemaakt in de 2e deivisie. Momenteel maakt Xavér Slot onderdeel uit van de 2e selectie van HHC Hardenberg en is de stap naar de 1e selectie nog net een stap te ver. Echter zijn de kwaliteiten van Xavér Slot onomstreden en is voor hem vv Staphorst een uitstekende club om zich als speler de komende jaren verder te ontwikkelen. Xavér Slot is een aanvaller die zowel op links als rechts prima uit de voeten
kan, met een goede actie en scorend vermogen.

“Mijn ambitie is altijd geweest het maximale uit mijn carriere te halen en ik denk dat het voor mij nu goed is om naar v.v. Staphorst te gaan, om mij daar als speler verder te ontwikkelen. Daarnaast is Staphorst natuurlijk een prachtige club waar het voetbal echt leeft. Ik kijk uit naar volgend seizoen”.

We feliciteren Xavér Slot met zijn overgang en wensen hem de komende wedstrijden nog veel succes toe bij zijn club HHC Hardenberg.