Voorjaars KAMPIOEN JO15-2

16 mei 2019 23:15

Bij de tactische bespreking door Henk en Stan werd er op aangedrongen om “scherp” te beginnen.
Dus de focus op de wedstrijd en het feest komt na de wedstrijd wel.

Onder ideale omstandigheden begon Staphorst JO15-2 op het hoofdveld aan de wedstrijd tegen ST Hoogeveen/Tiendeveen JO15-3. Bij winst kon men het kampioenschap veilig stellen.
Na een rustig begin was men over de vleugels constant op snelheid de tegenstander de baas.
Alleen was men voor de coal nog niet scherp genoeg of maakte men net de verkeerde keuze. Na een aantal mooie aanvallen en doelpunten was de ruststand 3-0.

Na de rust ging men rustig verder met aanvallen en op snelheid was men de tegenstander constant de baas. Hieruit vielen nog een aantal doelpunten. De mooiste aanval de 7 – 0 was vlak voor tijd.
Tikkie / takkie voetbal over vele schijven en de afronding door Bram in de rechter kruising (doelpunt van het jaar!!). Uiteindelijk zorgde de tegenstander dat de eindstand op 7 – 1 werd bepaald.

Na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter kon de huldiging plaats vinden.
Eerst werden er bloemen uitgereikt aan de trainers Henk de Boer en Stan van Veen. De kampioensschaal werd overhandigd aan de aanvoerder Timo en toen kon het feest op het veld losbarsten met de nodige muziek en rookpotten.

Namens de vv Staphorst van harte gefeliciteerd met het behaalde kampioensschap.
Spelers JO15-2
Lauren, Yoran, Mylan, Timo, Bram, Almar, Daan, Jur, Thijs-Jan, Ryan, Rick, Damian, Michel, Thomas, Matthias, Brandon en Khalid
Trainers: Henk de Boer en Stan van Veen