Staphorst 2 kampioen in de reserve hoofdklasse

27 mei 2019 16:15

Staphorst 2 wist afgelopen zaterdag voor de 2e keer op rij de titel in de reserve hoofdklasse van district noord in de wacht te slepen. In een bloedstollende wedstijd tegen Flevo Boys 2 wist Staphorst in blessure tijd de 2-1 op het scorebord te zetten. Hierdoor heeft Staphorst 2 zich geplaatst voor voor het Nederlands kampioenschap voor reserve teams.

Woensdag 29 mei staat de 1e wedstrijd op het programma. In Meppel neemt Staphorst 2 het op tegen Alcides 2, aanvang van deze wedstrijd is 19.30 uur. De winnaar van deze wedstrijd moet het zaterdag 1 juni opnemen tegen Odin 2.

Kom Staphorst 2 steunen komende woensdag 29 mei in Meppel.