Speelschema nacompetitie

27 mei 2019 16:30

Dinsdag 4 juni speelt Staphorst een uitwedstrijd tegen de winnaar van ACV - sc Feyenoord. Aanvang is 20.00 uur.

Zaterdag 8 juni speelt Staphorst op eigen veld de return tegen de winnaar van ACV – sc Feyenoord. Aanvang 14.30 uur.

Mocht Staphorst als winnaar uit deze twee duels komen, dan wordt er woensdag 12 juni een uitwedstrijd gespeeld tegen de winnaar van Unitas, of SDO, of Gemert. Deze 3 ploegen komen uit in de zondag hoofdklasse en maken onderling uit wie de tegenstander wordt van Staphorst. Aanvang is 20.00 uur.

De return zal zaterdag 15 juni worden gespeeld in Staphorst. Aanvang is 14.30 uur.
Winnaar van deze wedstrijd speelt volgend seizoen in de Derde Divisie.

Hou de site in de gaten voor eventuele updates.