Jordi Lemmens verlaat vv Staphorst

28 mei 2019 23:15

Namens de TC willen we jullie mededelen dat Jordi Lemmens in tegenstelling tot eerdere berichtgevingen heeft aangegeven v.v. Staphorst te verlaten na dit seizoen. Jordi zit in de laatste fase van zijn carrière en hij heeft voor zichzelf besloten deze door te willen brengen bij een club waar hij naast het voetballen ook wat meer binding hoopt te vinden voor de komende jaren.

Het voetballen bij Staphorst geeft hem zeker veel voldoening en de juiste sportieve uitdaging, dit mede gezien de interactie met de supporters en de prestaties. Echter mist hij bepaalde vriendschappen om zich heen, om naast het “pure voetballen” hier ook van te genieten. Als TC prijzen we de oprechtheid van Jordi en begrijpen zijn keuze in deze voor een deel. Jordi is nog fit genoeg om bij menig club van toegevoegde waarde te zijn en hopen daarom ook dat hij voor zichzelf een nieuwe uitdaging mag vinden.

We bedanken Jordi voor zijn onverzettelijkheid en voetballende kwaliteiten. De komende weken kan hij zorgen voor een mooi afscheid bij de v.v. Staphorst!

Sportieve groet,
TC v.v. Staphorst