Zaterdag belangrijke wedstrijden bij vv Staphorst

6 juni 2019 13:30

Het 2e van Staphorst speelt zaterdag de halve finale om het Nederlands kampioenschap voor reserve teams thuis tegen RKSV Nuenen 2, AANVANG 11:30 uur op het hoofdveld.

Daarna speelt het 1e thuis de return wedstrijd in de halve finale van de nacompetitie voor promotie naar de 3e divisie. De eerste wedstrijd tussen sc Feyenoord en vv Staphorst afgelopen dinsdag eindigde in een 0-3 overwinning voor Staphorst.

LET OP! AANVANG 15:00 uur

Naast deze 2 toppers van wedstrijden wordt zaterdag ook nog Het Noorderslag Toernooi gespeeld, kortom er valt van alles te beleven bij vv Staphorst. We hopen op een gezellige en sportieve dag!!

Wij raden iedereen aan om zoveel mogelijk met de fiets te komen.
Dit ivm de beperkte parkeergelegenheid op De Tippe ivm de pinksterraces van aankomende maandag en op het eigen sportpark het "Noorderslag toernooi" Volg de aanwijzingen van de stewards op en parkeer NIET langs de openbare weg.