GEEN jeugdvoetbal zonder trainers.

19 juni 2019 18:30

vv Staphorst heeft ook komend seizoen weer veel jeugdteams die door de week trainen en
op zaterdag hun wedstrijden voetballen. Om dat zo te houden, hebben we enthousiaste
trainers nodig.

We zoeken trainers (ouders) die de trainingen willen verzorgen voor de volgende teams:
JO17-2, JO15-1, JO12-1G, JO9, JO8 teams en minidivisie

Als trainer zorg je voor de trainingen door de week en voor eventueel de coaching op de wedstrijddagen.
Via de vereniging is er voldoende oefenstof beschikbaar en wij kunnen zorgen voor de nodige ondersteuning.

Meld je aan
Ben jij de voetbal-ouder die wij zoeken? Heb jij nog wat vrije tijd over om een team te trainen?
Meld je dan snel aan!!
Jij wil toch ook dat je zoon of dochter het komende seizoen kan trainen en voetballen!!
Wil je informatie of gewoon een gesprek aangaan, dat kan natuurlijk ook.
Je kunt bellen voor meer informatie met Rein Kleinjan (06 – 53 70 11 61).