Contract verlenging Paul Weerman

4 november 2019 20:30

Beste sportvrienden,
vv Staphorst en Paul Weerman zijn overeengekomen het lopende contract open te breken en met één jaar te verlengen. De samenwerking tussen beide partijen bevalt uitstekend en daarom is in een vroeg stadium al besloten deze te continueren.

Voor zowel vv Staphorst als Paul Weerman betekent dit rust en stabiliteit richting de toekomst en kan er verder gebouwd gaan worden aan de uitdagingen die er liggen. De afgelopen weken hebben meerdere positieve gesprekken geleid tot dit
besluit.

De vv Staphorst heeft de afgelopen maanden een goed beeld gekregen van de trainer Paul Weerman en is meer dan tevreden over zijn manier van werken en communiceren. Nog even los van de prestaties en de ranglijst is er een duidelijke rode draad te herkennen en heerst er een open en gezonde sfeer binnen de selectie. Paul Weerman zelf ziet nog veel uitdagingen en perspectief om op de ingeslagen weg verder te gaan en de weg omhoog in te zetten. Daarnaast is Paul zeer te spreken over de selectie, staf en begeleiding, werkethos en overige omstandigheden……………….kortom een omgeving waar hij zich als trainer thuis voelt. Daarnaast heeft de selectie en begeleiding ook aangegeven de samenwerking als zeer prettig te ervaren. De kwaliteit van de trainingen (tactisch/technisch), de manier van communiceren en gecreëerde werkomgeving zorgen voor een prima basis om als selectie de prestaties op het veld te vertalen in punten en de weg omhoog in te zetten.

Paul Weerman zelf geeft aan zeer blij en content te zijn met zijn verlenging en zich helemaal thuis te voelen. Staphorst is een mooie, betrokken en ambitieuze club. De cultuur van een dorpsclub past goed bij me en zorgt voor een gevoel van betrokkenheid en gastvrijheid. Soms is het ook wel even wennen, omdat velen binnen de club een mening hebben over de gang van zaken. Echter toont dit nogmaals de betrokkenheid bij de club en de wens om het zo goed mogelijk te doen. Discussies over onderwerpen als “eigen jeugd”, spelers van buiten en/of de sportieve doelstellingen voer ik dan ook
graag met een ieder, omdat deze discussies binnen alle verenigingen erg leven. Maar los van de gezonde discussies overheerst een gevoel van tevredenheid en zie ik voldoende prachtige uitdagingen liggen voor mezelf als trainer van deze mooi club.

Zoals reeds aangegeven toont deze contractuele verlenging van de samenwerking aan, dat er tevredenheid heerst en meer dan voldoende vertrouwen om dit seizoen en volgend seizoen met de vv Staphorst mee te draaien in de top van de Hoofdklasse.

Op naar een mooie toekomst!

TC en bestuur vv Staphorst.