Selectie nieuws

20 december 2019 22:45

Het verlengen van 10 spelers bij vv Staphorst.

Beste Sportvrienden,

De winterstop is aangebroken en een blik naar de ranglijst doet ons trots glimlachen. We bezetten momenteel een mooie 2e plaats met slechts één punt achterstand op koploper Eemdijk. Een doelsaldo van maar liefst 41 gescoorde goals en 15 tegengoals, dat zegt voldoende!
De 4-0 overwinning afgelopen zaterdag op ACV was terecht en geeft de ploeg het juiste gevoel mee de winterstop in richting de 2e seizoenshelft.
De TC heeft de afgelopen weken niet stilgezeten en hard gewerkt om te zorgen voor duidelijkheid omtrent de selectie voor volgend seizoen. Na het verlengen van het contract met Paul Weerman hebben we inmiddels met een groot aantal spelers een akkoord bereikt, om ook volgend seizoen het geel/blauw te verdedigen. De volgende 10 spelers zullen volgend jaar ook op het Noorderslag te bewonderen zijn:

- Martijn Brakke
- Pascal Mulder
- Martin van ’t Ende
- Dirk Muis
- Jorick Maats
- Ruben Kin
- Maurice Witte
- Johnny de Vries
- Chris van Houten
- Daan Zwinselman

In een eerder bericht werd al bekend dat Reinier Crediet, Alex Esselbrugge en Yannick Lier ook volgend seizoen actief blijven in de selectie van Staphorst 1, en dat René Oosterhof na dit seizoen niet meer actief zal zijn op het Noorderslag.
We zijn blij en verheugd dat bovenstaande spelers hun toekomst aan Staphorst hebben verbonden.
Hiermee geven zowel club als spelers een duidelijk signaal af. Daarnaast is het fijn om in een vroeg stadium duidelijkheid te creëren, zodat de focus volledig naar het voetbal kan. Het geraamte staat en men is momenteel nog druk in de weer met de overige spelers, zodat we jullie binnenkort nog meer kunnen informeren.

Met sportieve groet,

TC vv Staphorst