Selectie nieuws

18 februari 2020 20:00

Namens de TC zijn we blij jullie te kunnen mededelen dat we overeenstemming hebben bereikt met Matthijs Verheul (MSC Meppel ) om volgend seizoen voor Staphorst uit te komen. Matthijs Verheul en vv Staphorst zijn met elkaar een 1-jarig contract overeengekomen.

Matthijs Verheul is 19 jaar en woont samen met zijn ouders, 2 broers en zus op een melkveehouderij in Witteveen. Mathijs heeft daarnaast een leuke vriendin die in Meppel woont. In 2019 heeft Matthijs zijn MBO diploma junior assistent accountant behaald op het Drenthe college en hij studeert nu op de Hanzehogeschool in Groningen Vastgoed en Makelaardij.

Matthijs Verheul is een talentvolle centrale verdediger, die is opgeleid bij SC Cambuur en FC Emmen.
Momenteel speelt Matthijs voor MSC uit Meppel en is hier sinds zijn komst onbetwist basisspeler.
Matthijs Verheul is ambitieus en wil graag weten waar zijn plafond ligt en ziet daarom de stap naar Staphorst ook als een nieuwe uitdaging. Leeftijd, ervaring en zijn kwaliteiten als speler maken zijn profiel als speler zeer interessant voor nu en in de toekomst. De samenstelling van de huidige selectie leent zich er ook uitstekend voor om bijtijds en volgens plan door te selecteren en daarmee talenten uit de regio  een kans te bieden.

Matthijs zegt zelf het volgende over overgang: “Ik vind de vv Staphorst een mooie en grote club binnen het zaterdagvoetbal met een prachtig sportcomplex. Het dorpsgevoel en de betrokken, fanatieke aanhang maken het een prachtige club. Ik heb veel zin om vanaf volgend seizoen te gaan spelen voor vv Staphorst.”

We feliciteren Matthijs met zijn overgang en heten hem van harte welkom binnen de vv Staphorst. Voor de komende maanden wensen we Matthijs nog veel succes in de strijd tegen degradatie met MSC.

Sportieve groet,

TC vv Staphorst