**UPDATE** Coronavirus

16 maart 2020 14:15

Maandag 16 maart 2020 update coronavirus:

Naar aanleiding van de persconferentie gegeven op zondag 15 maart 2020 omstreeks 17:30 uur, door de minister van volksgezondheid en onderwijs en de maatregelen die daarin werden aangekondigd moeten wij het gehele sportpark van vv Staphorst sluiten tot tenminste 6 april 2020.

Ook mag er niet gespeeld worden op het sportpark door de jeugd die nu vrij zijn van de scholen.

Wij vragen iedereen om zijn/haar verantwoordelijkheid en medewerking hiervoor.

Bestuur vv Staphorst

Update 12 maart 20.46 uur
 Tot en met 31 maart geen voetbal in Nederland

Beste leden, ouders, verzorgers, trainers en sponsoren van vv Staphorst

Tot en met 31 maart 2020 zullen er geen competitie wedstrijden in het amateurvoetbal gespeeld worden. Vanuit de regering en KNVB mogen er geen evenementen en activiteiten meer georganiseerd worden.
Vv. Staphorst volgt het advies van de KNVB op, om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere bijeenkomsten te organiseren. De kantine is tot nader order gesloten.
Wij vragen uw begrip voor dit lastige besluit en rekenen op uw aller medewerking.
Uiteraard volgen wij het nieuws vanuit de overheid en van de KNVB; wanneer hier aanleiding toe is wordt dit via deze website gemeld.

Bestuur vv Staphorst

Vv Staphorst houdt zich aan de landelijke maatregelen t.a.v. het coronavirus.

Vanaf nu geldt:
Heb je

• Verkoudheidsklachten of verhoging tot 38,0 graden Celsius én
  • Contact gehad met een patiënt met het coronavirus, of ben je in een gebied geweest waar het coronavirus heerst:

o China (inclusief Hong Kong)
o Italië
o Iran
o Zuid-Korea

Blijf thuis, ziek uit en zorg dat je anderen niet besmet. Houd dus afstand tot andere mensen. Je hoeft de huisarts niet te bellen. Je klachten zijn mild. Dit kan ook een gewone verkoudheid zijn.

Worden je klachten erger:

•  Je hebt koorts (meer dan 38 graden Celsius)
  •  Je moet hoesten of je bent benauwd

Dan moet je wel bellen met de huisarts.

De belangrijkste maatregelen die je kan nemen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen:

•  Was je handen regelmatig
  •  Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  •  Gebruik papieren zakdoekjes
  •  Geen handen schudden

Deze maatregelen gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken. Het is dus altijd belangrijk om deze op te volgen.

Heb je vragen over het coronavirus of de ziekte die je ervan krijgt, COVID-19, kijk dan:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------