Protocol thuiswedstrijden vv Staphorst 1

28 augustus 2020 22:15

Om het verantwoord mogelijk te maken om max. 500 toeschouwers te kunnen ontvangen, heeft vv Staphorst een aantal aanvullende spelregels ingevoerd bij thuiswedstrijden Staphorst 1.

Uiteraard is behoudens het Huishoudelijk Reglement van de VVS ook de Covid-19 regelgeving van RIVM resp. veiligheidsregio IJsselland van toepassing.

Aanvullende Spelregels “Het Noorderslag” zijn als volgt:

Voor alles geldt gezond verstand gebruiken.

Klachten? Blijf thuis en laat je testen.

Ben je 18 jaar of ouder; houd 1,5 meter afstand van elkaar, ook huishoudens onderling, op het gehele sport-complex.

Formulier gezondheids-verklaring/protocol-acceptatie verplicht bij entree correct ingevuld aanleveren, voorzien van naam en telefoonnummer resp. alle vragen aangekruist.

Het formulier is alleen geldig voor de betreffende wedstrijd en alleen fysieke exemplaren geven recht op toegang.

Dit op basis van het principe “wie het eerst komt, wie het eerst maalt”.

Er zijn verplichte zit- en staanplaatsen met ‘blauwe stip’ gemarkeerd.

Houd je aan de aangegeven looprichtingen buiten en binnen, in de kantine is zitten verplicht op stoel resp. barkruk.

Was regelmatig uw handen met de aanwezige middelen.

Voor de kantine is het maximaal aantal bezoekers 100 personen, echter, wij verzoeken u, zoveel als mogelijk, buiten te verblijven.

Alcohol-gebruik buiten voor- en tijdens de wedstrijd is alleen toegestaan op terras Noord.

Indien men zich niet aan de regels houdt, zal de toegang worden ontzegd.

Aanvulling : de CORONA-routing.

• De entree-kassa staat onder de overkapping.
  • Gezondheidsverklaring inleveren bij de entree-kassa.(ter plaatse ingevuld, maar bij voorkeur van de site per wedstrijd downloaden)
  • De aangeduide looprichtingen en aanwijzingen te respecteren.
  • Zo veel mogelijk "buiten" te verblijven en te consumeren , ook tijdens minder goede weers-omstandigheden.
  • In de kantine is slechts plaats voor 75 bezoekers , die geacht worden te gaan zitten.
  • De dames- en herentoilet is weer beschikbaar, maar de heren wordt verzocht primair gebruik te maken van de plaszuil bij de zeecontainer.

Bestuur vv Staphorst