Update Coronamaatregelen 14-10-2020

14 oktober 2020 17:30

Naar aanleiding van de op dinsdag 13 oktober 2020 afgekondigde maatregelen van het Ministerie van Volksgezondheid gelden vanaf 22:00 uur woensdag 14 oktober 2020 voor de vv Staphorst:

• Alle competitie wedstrijden worden voor minimaal 4 weken afgelast, geen competities mogelijk.
  • Trainingen boven de 18 jaar zijn niet toegestaan, mits de groep uit maximaal 4 personen bestaat en 1,5 mtr. afstand gehouden wordt.
  • De fitness ruimte, douches en kleedkamers zijn voor iedereen gesloten.
  • De kantine blijft gesloten.

Wat is nog wel mogelijk:

• Tot 18 jaar mag gesport worden in teamverband en wedstrijden onderling met teams van eigen club zijn toegestaan. Coördinatie van wedstrijden onderling loopt te allen tijde via het wedstrijdsecretariaat voor de juiste veld indeling.
  • Toeschouwers zijn niet toegestaan.

Deze regels zijn zeker de komende 4 weken van kracht, mocht er nieuwe aanpassingen komen vanuit het RIVM dan zullen we komen met een update.

Bestuur vv Staphorst