Werkzaamheden telefoon, tv en internet

20 november 2014 17:45

Vanwege het overzetten van diverse abonnementen voor telefoon, televisie en internet naar een 1-pakket provider ( Solcon) moeten we een korte periode beelden van TV ontberen.

De diverse acties, als nieuwe bekabeling en installeren van hardware zijn in volle gang,
maar het zal wellicht tot eind van de maand duren voordat alles operationeel is.
We vragen uw begrip voor deze 'ontbering' met in het vooruitzicht aanzienlijk minder
kosten en meer capaciteit en kwaliteit.
Bovendien wordt er hard gewerkt aan een nieuwe geluid-installatie in het clubgebouw
de huidige ( verouderde ) apparatuur wordt onder aansturing van Gert-Jan en Jook
vernieuwd, en zal straks ook meer mogelijkheden bieden.
Grote dank aan Supporters Club want hun bijdrage maakt dit mogelijk!!
Hulde.
Vragen? Henk Veld 06 55 34 56 42