Voorbeschouwing de Wâlde - Staphorst

11 november 2014 21:00

Voorbeschouwing de Wâlde - Staphorst

Na het debacle tegen WHC mag Staphorst het komende zaterdag in het kader van de districtsbeker opnemen tegen de Wâlde uit Oudega. En wat is er dan mooier om alle frustraties weg te spelen in de wedstrijd tegen de Wâlde.

De Wâlde trof in de eerste ronde SDS. Deze wedstrijd eindigde in 1 - 1 en moest via strafschoppen beslist worden. Daarin toonde de Wâlde zich trefzekerder en wist zo de tweede ronde van de districtsbeker te bereiken. Hierin mag het op sportpark ’t Wâldstreffen opnemen tegen hoofdklasser Staphorst.

Staphorst speelde in de eerste ronde een uitwedstrijd. Daarin was VVAK de tegenstander. Na 90 minuten stonden de veelzeggende cijfers van 0 - 8 op het scorebord. De ploeg van Jan van Raalte was duidelijk een maat te groot voor de opponent uit Kerkenveld. Komende zaterdag zal men de tegenstander niet moeten onderschatten. Meteen laten zien wat de bedoelingen zijn en proberen de wedstrijd zonder blessures door te komen.

Tevens een mooi opmaat naar de zware wedstrijd die Staphorst volgende week staat te wachten als de ploeg naar Assen gaat om daar de degens te kruisen met ACV. We willen de spelersgroep veel spelvreugde en succes toewensen bij het verwezenlijken van het bereiken van de derde ronde.

Het duel begint om 14.30 uur en staat onder leiding van arbiter A. de Zeeuw. De trouwe supporters die naar Oudega gaan om de spelersgroep te steunen, het adres is: