Verslag Dwingeloo 1 tegen Staphorst <23

20 november 2014 18:00

De wedstrijd Dwingeloo 1-Jong Staphorst <23 die dinsdagavond is gespeeld werd met 5-1 verloren.

In Dwingeloo begonnen we met de volgende opstelling:In het doel Andries Veyer, in de achterhoede van links naar rechts, Reinier Crediet, Lars Heuvelman, Brandon Hutten, Maurice Huls.
Op het middenveld, Kasper de Weerd, Sander Nooi, Maurice Witte en in de voorhoede Joost de Weerd, Ruben Kin en Yorik van Gelder.
Dwingeloo begon goed en zette Staphorst onder druk, door balverlies op het middenveld kwam Dwingeloo na 25 min. verdiend op 1-0.
Nadat Dwingeloo ook nog een keer de lat teisterde mochten ze na een half uurtje spelen een vrije trap nemen op de rand van de 16 m, deze ging precies de bovenhoek in en was onhoudbaar voor de keeper, 2-0.
Even later kwam er van rechts een voorzet die binnen werd gegleden door een speler van Dwingeloo, 3-0.
Met deze stand gingen we de rust in, vooraf was overlegd dat iedereen zou spelen, dus werd Andries Veyer vervangen door Niels Krynen,
Niels Visscher en Jordi Brouwer kwamen er in voor Brandon Hutten en Maurice Huls.
Staphorst scoorde bijna, twee spelers die de bal binnen konden glijden na een voorzet van rechts, maar ze kwamen een teenlengte tekort.
Dwingeloo gaf Staphorst een lesje in effectiviteit en liep uit naar 5-0.
Staphorster Robert Mulder die nu bij Dwingeloo speelt scoorde 2x voor zijn clubje,
Ruben Kin redde nog de eer voor Staphorst en scoorde de 5-1 wat ook de eindstand was.