Overschrijving + foto's nieuwe spelerspassen

31 mei 2015 18:15

De tijd van overschrijvingen staat weer voor de deur.
Wanneer je wilt overschrijven naar een andere club dan gaat dat als volgt.

Overschrijving

Vraag een overschrijfformulier aan bij de club waar je naar toe gaat en laat invullen het gedeelte wat ze al in kunnen vullen.
Vervolgens neem je contact op met Benny Miggels ([email protected]) dat je overschrijving wilt aanvragen zodat ook vv Staphorst alles voor elkaar kan maken.
Te allen tijde moeten de papieren inclusief spelerskaart en overschrijvingskaart in orde worden gemaakt door vv Staphorst.
Vergeet je ook niet af te melden bij de ledenadministratie van de vv Staphorst.

Wanneer je overschrijving naar vv Staphorst wilt aanvragen dat kan er een overschrijfformulier bij Benny Miggels worden aangevraagd of worden opgehaald.
Het gedeelte dat door VV Staphorst moet worden ingevuld zullen we gelijk invullen, vervolgens ga je er mee naar de vertrekkende club zodat ook die het gedeelte kunnen invullen en dan krijg je je spelerspas en overschrijvingskaart mee.
Papieren worden vervolgens ingeleverd bij Benny Miggels.

Deadline voor overschrijving is 15 juni 2015 om 0.00 uur

Foto nieuwe spelerspassen

We zijn druk bezig om de spelerspassen welke bijna verlopen zijn weer up-to-date te krijgen.
Mocht je afgelopen zaterdag een telefoontje hebben gehad voor het inleveren van een nieuwe pasfoto voorzien van naam en geboorte datum volg dan dit z.s.m op.
Pasfoto kunnen worden ingeleverd bij Bennie van Dijk (Fazant 21) of Benny Miggels (Schemperserf 68).

Graag ontvangen wij de pasfoto’s voor 15 juni.