Selectie nieuws - Mirko Zwiers

3 februari 2023 19:15

Mirko Zwiers verlaat vv Staphorst aan het eind van dit seizoen.

Namens de technische commissie willen we mededelen dat Mirko Zwiers heeft besloten zijn contract met de club voor volgend seizoen niet te verlengen. Zwiers (31) kwam vorig seizoen over van zaterdag derde divisionist Excelsior 31. Hij startte dit seizoen als controlerende middenvelder en speelde vervolgens als centrale verdediger.

Ondanks dat wij als club graag door wilden met Mirko, heeft hij vanwege persoonlijke redenen besloten om uit te kijken naar een nieuwe uitdaging. Na zorgvuldige overweging ligt Mirko zijn voetbaltoekomst op dit moment buiten Staphorst. “Dit was een moeilijke beslissing, maar ik geloof dat het de beste keuze is voor mij”, aldus Mirko.

Mirko
: “Ik ben dankbaar voor de kans om voor vv Staphorst in de derde divisie te spelen en voor de steun en begeleiding die ik van mijn medespelers, coaches en anderen binnen de club heb ontvangen. Via deze weg wil ik de club en haar supporters bedanken. Ik zal er in het restant van het seizoen alles aan doen om samen met het team zo goed mogelijk te eindigen.

Wij wensen Mirko veel succes in de toekomst!

De Technische Commissie