Craft en vv Staphorst tekenen 8-jarig samenwerkingscontract

23 mei 2023 18:00

De komende acht jaar schitteren de spelers van vv Staphorst in de kleding van Craft Sportwear.

Zoals eerder aangekondigd, heeft onze voetbalvereniging met trots een nieuwe kledingpartner gevonden in Craft Sportwear, in samenwerking met Vriend Sport. Onlangs ondertekenden Craft en vv Staphorst een 8-jarig samenwerkingscontract. Met ingang van het seizoen 2023-2024 is onze gehele club, van jong tot oud, te bewonderen in een nieuw Staphorst tenue van het merk Craft. Vriend Sport uit Meppel verzorgt de distributie van deze kleding.

Benny Miggels, voorzitter: “Als vv Staphorst zijn we blij met onze nieuwe kledingleverancier die we in Craft hebben gevonden. Met het hoofdkantoor en magazijn in Zwolle, hoeven we niet verweg te zoeken om dichtbij een fijne kledingpartner te vinden. Op naar plezierige samenwerking!”

Over Craft

Craft Sportswear is in 1977 begonnen met het ontwikkelen van baselayers om het lichaam droog en op de juiste temperatuur te houden onder alle omstandigheden. Het sportmerk produceert en ontwikkelt sindsdien functionele sportkleding en ondersteunt daarmee vele topatleten wereldwijd.

d4e94037-d16b-4375-80f9-10a2ce720e19.JPG