vv Staphorst zoekt versterking in de sponsorcommissie

30 november 2023 17:00

Voor de sponsorcommissie van vv Staphorst staat een vacature open. Ben jij de (financieel)administrateur die wij zoeken? Bekijk de vacature:

Vacature (Financiële)administratie
De sponsorcommissie zoekt een (financieel)administrateur die de commissie ondersteunt in de financiële administratie, hierbij moet je denken aan:
  • Het versturen van facturen aan sponsoren en de verwerking hiervan.
  • De administratie bijhouden, maar je ziet ook de mogelijkheid tot verbetering en kan de commissie voorzien van nieuwe inzichten.
  • Administratieve overzichten opstellen en bijhouden.
  • Administratief ondersteunen bij de jaarlijkse sponsoractiviteiten.
  • De mogelijkheid om mee te denken in een nieuw boekhoudprogramma.
  • Incidenteel of structureel bijwonen van vergaderingen, hier kunnen we afspraken over maken.

Dit vragen we van jou qua tijd:
  • We vergaderen 1 keer per maand op de maandag of dinsdagavond, we zijn als commissie erg flexibel en passen dit zoveel mogelijk aan naar ieders beschikbaarheid. Zoals hierboven genoemd is het niet noodzakelijk om hier altijd bij aanwezig te zijn.
  • Aan het begin van het seizoen worden nu de facturen verstuurd: juli, augustus, september. Dit vraagt wat meer van jouw tijd, maar ook hierin is er ruimte voor andere ideeën.
  • Het resterende deel van het seizoen houd je de administratie bij, dit kost je 2 - 4 uur per week.
Zie jij een passende uitdaging in de functie (financieel)administrateur? Dan komen wij graag met je in gesprek.

Bij belangstelling of vragen kun je contact opnemen met Agnes Heutink, op de club, via [email protected] of spreek 1 van de andere leden sponsorcommissie aan (Albert Knol, Klaas Talen, Klaas Kooiker, Albert Heide en Harm Hulst).